Η ύπαρξη μιας 360° Ιστοσελίδας αύξησε σημαντικά τις κρατήσεις και τα έσοδα του The Most Care. Οι πελάτες είχαν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν τον καλαίσθητο χώρο του κομμωτηρίου και να δουν τις επαγγελματικές του υπηρεσίες πριν προγραμματίσουν το ραντεβού τους.
Αυτή η διαδραστική εμπειρία επέτρεψε στο κομμωτήριο να αναδείξει τη μοναδική του ατμόσφαιρα και ταυτότητα, προσελκύοντας πελάτες που ταυτίζονται με τις αξίες και την αισθητική του.
Επιπλέον, η εικονική περιήγηση ξεχώρισε το The Most Care από τον ανταγωνισμό, παρουσιάζοντάς το ως έναν σύγχρονο και καινοτόμο προορισμό για υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.